måsten

det finns så mycket jag måste ta tag i helt sjukt måste fixa alla min IG JOBBIIGT :S

men idag så har man varit i skolan började 8 och slutade 10 haha lyx :D.. och sen stack jag o sandra hem med 12 tåget och hem till henne o drack kaffe o åt kärleks mumms för melissa tyckte vi skulle bli kärleksfullare mot våra män haha hon e så sööt. :D och sen så åt vi mat jätte gott tack så mycket :D sen lekte vi med kubbi o molle :D hehe sen åkte jag hem tack för skjutsen :D haha sen naturligtvis så e man så klantig o glömmde väskan men det fixade sej. .
och nu så sitter jag o tittar på insider o sitter o nördar mej vid datan haha alltid lika kuligt jue. :P nu kom linus också upp haha, :)..

sista dagen i skolan idag prakitk resten av veckan nu hehe sooovmooorgooon :D hahah sköönt som fan men :D ne´j dax för toalet besök snart o tvätta tänderna lite och sen lägga sej så man kan känna sej lite utvilad nu tills imorrn :P..
jag börjar nog bli förkylld :S


men nej allt för mej hejsveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback