fredag

och jag mår inte alls bra har sån ångest att jag e hemma idag men känner mej helt död haront i magen o huvudet o feber :S och inte nog med det min rygg :S

fan vad man ska gnälla :S


på måndag börjar jag min praktik på knut pers :D fast där dom säljer vitvaror oså :P. kannog bli roligt tack o lov att dom tog emot en med sånt kort varsel :D men det ska nog gå bra :D

denna veckan så har marika skött sej jävligt bra. :D

jag har inga bilder kvar på datan :S linus får lägga över dom sen vafan men han har ifal köppt en ny data och det behövdes vkligen den andra va helt cp o seg och full med virus :S haha..  igår så ladda jag ber den nya msn beta haha mycket bättre än den andra faktiskt :D

men nej nu ska jag kolla till tvätten skit mycket tvätt jue :S haha men ha en trevlig fredag.


pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback