onsdag

skit skönt snart helg :D love..

haha men vafan hur kan man va så fet och hur fan kan man betala för att dom ska sätta sej på en?? måste va ngt fel assååå...

idag så har jag varit hemma hos mammsen :D vafan pallar snart inte mer jevla skit :S

jag saknar dej fitta haha


gran canaria 20/12-27/12 iih kul som fan :D skönt o slippa juleeen :D

men ullared på måndag :D hahaha vad fan ska jag köppa egentligen hahaha


o här ser fan ut som en zoo röra helt sjukt jag måste verkligen stääda. . :S ngn som vill göra det haha fan vad jag e lat :D


haha skit svårt o skriva idag faktiskt ligger i soffan med laptoppen haha :D skit trött o jävla huvudvärk fortfarande ta bort den.. sån tur va så hittade mamma fler citodon hemma men inte många. men får ringa o tjata på min läkare så jag kan få flera va ju länge sen nu jag fick utskrivit jue,,

men nej idag har jag skitit sataaan haha ont i ryggen nu fast bara lite men mina föööötteeer hahah

men ha  det




men neej röka upp sen sängen


bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, snygg bild! HUr är det med dig? Vi kommer ner i slutet av november, eller ja, iaf jag och min Svante. Är ni hemma någit då, måntro? När är det du fyller år? Vem är det som ska ut o resa? Puss o kram, hälsa alla!

2008-10-09 @ 07:06:13
URL: http://metrobloggen.se/minarandigastrumpor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback