sovproblem

ja det kan man verkligen säga haha bara för man sov så länge igår vaknade fan halv 4 :S hahaha menmen


just nu så e jag hos mormor men kan inte sova har fan försökt sen 11 men nej det funkar inte o nu e kl 1 på natten jiiipppiiiiii vad kul :S ska bara upp om 3 timmar :S men kanske inte ska sova då vet inte än faktiskt. :S ska ju till ullared idag ahahha fan vad man ska handla :D men har bara 3000 men räcker kanske till något kuligt :D


seeeepeee i helgen kan man säga men. :P..
va på hotellet också med olivia o emily :D kuligt johan o kimsan va där med så johan fick bjuda mej på redbull jäger muuummms jag vill ha det nu bara för det. haha :P:S ..

idag så har man fått tagit ledigt hehe sköönt men ska få va påå praktiken på lördag istället kan jue bli skojigt det med :P
men hela förra veckan har jag skärpt mej hahah helt otroligt hade det barit skola så hade jag fan varit bort någon dag den veckan men nej inte nu e faktiskt skit kuligt jue. :P :D


haha tittar på 3an nu och det e fan såna tjocisar som mosar andra vadå räligt ,,, :( fattar inte att man bara vill vara så tjock utan att må dåligt och om man tjänar pengar på det men jag tror verkligen inte att man mår bra av det tror dom bara ljuger vafan stoppa fetman för helvete .



men nej en cigg kanske sen ska man försöka hitta ngt annat o bättre o titta på :D


pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback