.....

idag så kommer jg verkligen inte på någon rubrik :S allt står verkligen helt stilla. :P.


igår va vi töserna i malmö :D på någon föroläsning haha kan man inte tänka sej men ena anledningen att vi gick dit var ju att vi fick sluta kl 10,50 nu idag och nästa fredag.. :P.. haha men

idag vaknade man upp med både feber och huvudvärk som om det inte räckte nej halsen också :S
vi som kanske skulle ut idag jue jävla mög men så kan det va ibland.

hmm hänt i veckan då? inte så mkt mer än att malin kom hem i onsdes :D haha saknat henne jue så igår tog hon sitt förstån och kom hit. :D hahha pratade länge. :D o skit. :P. hoppas nu du inte har abstinens gumman :D haha.
nästa gång ska jag också med har jag bestämmt :D hahah . bara till att börja spara änu mera. :P.


pratade med mormor nu i veckan :D ska med henne och dom på hennes jobb till ullared ska bli trevligt saknar jue faktiskt mina gammla arbetskamrater lite jue. :D. men det ska bli trevligt fatiskt..

nej men nu så ska jag gå o göra ngt annat orkar inte sitta vid denna burken längre huvudvärken blir bara värre känns det som men nej nu ska jag gå o ta o göra något förnuftigt. :P.

ha det bra..

pusss och pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback