jag

älskar mej själva och jag skiter verkligen i vad alla tycker om mej..  självförtroendet e på topp som vanligt. haha. så du kan slänga dej i väggen bara för jag e bättre än dej och jag kommer alltid vara det såå lägg ner


och inte prata om uttryck hora osånt hör man över allt idag och låt dom va det om dom vill det dom e jue ifal så smarta att dom tar betalt som vissa inte så thats it. 


nej lilla ja har försovit mej idag inte braa. snart dax o åka till skolan :D. saknar mina pussys :D  


idag kommer maliis hem miss ya honey boney :D


ha det bra för det ska jag :D

lindex idag o snacka med chefen om praktik :D kan bli skojigt jue

<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det värsta e inte att dom kallar dig hora, de e att dom går på en svag länk som inte du kan hjälpa eller göra något åt, men dom kan göra något åt sina j-a liv men gör de inte.

2008-09-17 @ 10:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback