måndag

skönt äntligen en ny vecka och nya tag. :P:D.. hehe just nu så sitter man på lektion haha så får passa på o skriva när man han en data jue. :P..
fattar inget vad vi ska göra ngt jävla projekt arbete .:S haha alla fattar typ noll.
men haha ingen jobbar alla sitter bara innte på bdb haha inte bra o ge oss vars en laptop :P.. haha men kanske ska åka bil hem idag med sandra ;D;D och mc donalds mumms vad gott men lite ohälsosamt men vafan gör det.. :P

i helgen har man inte gjort så mkt men skönt o göra inget alls :D haha jag e så lat. :P.. skulle ju ut men blev inget ångrar mej som fan att jag inte följde med min älskling (sandra ut hahah jag e fan kär i dej gumman :P


men nej vafan förkyllningen vill inte gå över känner att jag börjar få lite feber inte alls kuligt :S

hahahahah säger jag bara vissa fattar kanske inte men några gör haha lönt o skriva så hahaha



träffade olivia lite idag med hehe min babe :D haha men


nu ska jag nog jobba lite kanske. :P ha det bra

<3<3<3 linus bara du o jag and nobody else :D


snyggast i världen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag också :P

2008-09-22 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback