söndag

verkligen tråkigt inget allsför att göra söndagar e vekligen helt verdelösa :S

va på kalas igår min kära bror fyller jue 15 på tisdag dax för moppe då :P

och sen igår hade man jue städ ryck inte ofta det händer men ..


ussch tittade på tv4+ innan det var en dokementär eller vad det nu heter. :P om personer som har FOB verkligen hemsk växer ben lite överallt i kroppen på dom och till sist så stelnar dom och inte kan röra sej shhit :S.. och den minsta flickan som hade det va bara 7 år gammal stackars föräldrar tycker det e jätte hemskt =(


men nu så sitter man i köket haha varför ingen aning orkar väl inte flytta på mej .:P.


måndag imorrn =) back to skolan :P.. börjar kl 10 så e rätt skön. :P..

jag e sugen på goid men nu har ju coop stängt fan mög jag vill haaa :P...


e verkligen uttråkaaad o jag h ar damp o då e det mycket daaaamp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback