stolt

ja det e jag faktiskt över mej sjävla har varit duktig nu har alldrig gjort så mycket på lektionerna som idag o igår känns som allt bara går åt rätt håll nu fan vad jag e stolt över MIG SJÄLVA och det ska jag vara ochska verkligen fortsätta vara duktig:D naajs..

nu har jag precis ätit kåldommar :D mummsigt och jag e propp mätt känns som om jag kbaa ska kräka upp allting det bara sitter i halsen skit äckligt :S men sånt e livet måste fan lära mej att ta upp lagom med mat o inte så mycket men det tyck bara inte gå in :S =( haha men det e jue mig i ett nötskal..

nu e man inte blondin länge nu e det brunt hår o ljusa slingor som gäller haha vadå besluts ångest kan alldrig bestämma mej hur jag vill ha mitt jävla hår :S men kan verkligen inte färga det mera för snart så kommer jag o tappa det. haha hoppas nu jag kan låta bli bara,, men kanske kan  jag .:D

haha vår lärare nicklas e verkligen jävligt rolig för igår när jag o carola gick in till han i skolan så

sa carola: marika mobbar mina shorts
Nicklas sa med sin gbg röst: men kolla här då och så toghan fram e sån piska hahhaha har alldrig garvat så mycket hahahahah kan fan inte sluta o tänka på det. :D.. haha jue mer jag tänker på det så skrattar jag.

det e nog förstäa gången jag skriver så här lite haha. . o vart har alla mina läsare tagit vägen inget intressant kanske.???

men nej vad ska man göra jag vill göra ngt sola kanske o duscha hade varit bra det med jue men jag orkar inte just nu. fan vad jag e lat.

jsut det har uppgifter att göra ska ju skickas in idag ju men nej nu ska jag ta o göra det o känna mej mera duktig :D haha. .

hejsvejs lingooon

Kommentarer
Postat av: Sanna

Duktig Ursula!

2008-09-10 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback