uusch

klockan e 13 min över 7 nu jätte tråkigt snarrt dax o fixa til sej det sista håret o tänderna oså :D. .äntligen e det helg. :D
ska träffa min lille bror sen idag jue vi ´ska gå till mammsen :D. men hoppas verkligen att du ska bli bättre orkar inte ha det så hära det e jävligt jobbigt men du bara skiter i det jag pallar snart inte med det mera. :S

men nej vad ska man göra i helgen då??

jag vill shoppa idag men nejj smarta marika har jue slösat hela sin lön på kläder o allt annat som jag inte ens har någon anning om.. jag vill bli miljonär och tycker att pengarna ska bara växa på träd..  men akk nej så e det inte jeu men önske tänkande kan man jue alltid ha..

nu sitter man här med sitt underbara kaffe som e så gott på morgonen har precis malt det själva jevligt gott faktiskt mycket mera smak än det färdig mala man köpper annars. :D


nej en cigg hade jiue inte suttit helt fel just nu pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback