ahaa

nu har vi töser varit ute o gått o lämnat axel o johannes :P störigt säger jag bara :P
blev ju  så klart mjukglass med :D skiit gott :D  haha så efter den långa rundan så blev det kaffe o chokladboll ( negerbulle) haha fattar inte varför man inte får säga det. jag menar varför e det så diskriminerande? jag fattar inte det.
men så nu sitter jag vid datan igeeen för så dära hundrade gången idag och jag e väldigt uttråkad jag vill göra något. :D

sanna ska vi ta vars en ryggsäck med bira o cider eller? haha vi kan ju va 15 på nytt liksom eller så kan vi gå o ta en öl kanske?? vill du va?? bara en :D fast jag vill ha en grogg .:D haha.

jag e uttråkaad.

jag har inte lyckats så bra på det hära med att bli folkskygg än men det får jag nog jobba lite på :D haha. :D  nej om man ska ta o göra ngt kanske träna på den obi trecen lite nja jag får se. o inget bra på tv går där iheller nej
fan jag ska ta o bli miljonär  så man kan göra exakt vad man känner för och inte låta pengarna styra. :P
aah just det har glömmt o lämna in mina papper till soc :S upps men får ringa o prata med dom tror jag :d

nej får väl ta o gå hem till mamma en runda så hon slipper tjata nu .:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback