daaamp

har varit på jakt i hela jävla skurup efter marlboro och efter rakblad till min jävla rakhyvel men neeeej dom finns inte någon stans jävligt fittigt. hur kan man sälja en venus embrance eller vad deen nu heter sen så har dom inte rakblad fan det e så jävla kasst ska man behöva åka ända till ystad eller till malmö för att få tag på det. jag hatar verkligen allt vad coop heter. kyss mej långt upp ngn stans.  har tagit en jävla timme och sen så får man inte ens det man ska köppa jävla idioter fan vad jag e arg. oooh.  tack mamma för att du följde med på den långa trippen utan resultat,

jag ska fan alldrig handla på coop eller konsum mera fuck .


så nu kan jag inte raka mina ben jag får panik.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback