fredag =)

tänkte det med haha blev fan helt osäker precis på vilken dag det va men så kan det gå o man heter marika. :P

det e skit fint väder ute o både anneli o axel springer där ute förutom jag för jag e helt nyvaken och sitter o rökar min morgon cigg där inne vid datan hahah axel e så söt han ville prova men behå :P

hahahnu e klockan 11,20 helt sinnes haha och jag vill fortfarande gå o lägga mej jag e helt slut fattar det inte. och ändå var klockan 1 när jag gick o la mej igår men så klart somnade man ju inte förrens vid 3 kanske fast jag är hur trött som helst så går det bara inte :S jag tycker det e konstigt :P

haha tränade lite innan jag gick o la mej igår :P haha sån mjölk syra jag fick i benen helt otroligt. :P

vad ska man göra idag då? undrar om vi ska grilla idag =) hade varit gott :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback