helgen

efter som att jag inte har skrivit på ett tag så kan jag ju berätta om min helg hade jag tänkt :D

i fredes så blev det folkrace i tomeilla :D jävligt kul olivia kom till c final o blev 3a och zandra kom till c final och blev 1, och b final fast där blev hon 5a :D hehe jävligt kul faktiskt. :D

sen efter det på kvällen så stack vi till toffel och festade lite några drinkar o cider blev det sen så fick man jue gå o lägga sig. sov nog i två tre timmar sen blev man väckt för då skulle man tydligen dricka lite igen :D haha så det blev lite cider :P sedan vid 6 så stack vi till jönköping men eftersom alla bara drygade sig så var vi inte framme förrens vi halv 1 tror jag :P
haha jag vill fan ha bil o körkort måste fixa med det nu ska börja på allvar. :D
haha sen på kvällen kom man hem och så klart blev det ett jävlaa liv men det löste sej till slut. :P
jag ska fan inte bara sitta hemma o göra inget. jag ska också kunna gå ut. jag ska roa mej jag e faan 19 snart 20 år jag ska fan inte sitta hemma som en jävla pensionär. :P nej nu ska det bli ändringar o passar det inte så vet vad som gäller.

hmm idag har jag inte gjort så mkt var i ystad innan o åt mjuk glass trevligt va. :P haha . så nu sitter jag vid datan lite segt. .:P sanna va här också o tog en kopp :P :d haha .P nej vafan
vad ska man göra imorrn då? sven ska nog jobba så vad fan ska jag göra?

haha vaknade helt krasslig idag har feber o skit ont i huvudet o min hals inte alls bra. :P haha

nej men vafan


svens fina biil :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback