hmm

vet inte vad jag ska välja e lite inne på polisutbilndningen eller op har ingen jävla aning :P jag vill jue bägge och vafan ska jag göra.??

nej men axel ville se film på datan nu så han får väl göra det  :p

uppdaterar mer sen

puss





haha så mkt ville axel se på kalle anka han såg nog bara i typ 5 min sen stack han så nu har jag min data för mej själva :D hehe sitter ute i trädgården just nu så jäkla fint väder ute fast börjar bli lite små kylligt men vafan. :P

men ifal jag har sån beslutsångest jag vet inte riktigt just nu vad jag vill göra. fan vad detta e svårt e jue ändå min framtid.
och så har man slösat bort 4 år på gymnasiet två år på handel o två år på op vafan hoppade jag av op för javla gåta, men jävligt lätt att ångra sig efterråt. :S menemn. ska nog ta en funderare på det. behövs verklgen får man ens gå polis utbildningen med astma? tänkt så får man inte det. då e fan mina drömmar borta forever :S. nej men vafan vad händer idag? jag vill göra ngt kuligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback