lala

vafan e det alla snackar om egentligen VADÅ JORDBÄVNING har folk slait huvudet eller?
haha men jaja :P inte gjort så mkt idag mer än tvättat :P

haha strandberg kom hit innan haha stackare. :P


men ifal läste tidningen innan den från efterlyst :p istället för att använda pepparspray(för det e ju olagligt precis som allting annat i dette fitt sverige.) så får man använda perfym o spruta i ögonen :D haha måste nog börja o ha med mej det i väska när jag går ut (haha om jag får plats med det förstås. :P har ju allt annat mög där med men. bara skit på tv bläää :S

nu e klockan halv 2 och jag ska typ upp 6 måste ta tåget kvart över 7 imorrn till skolan o fixa med mina papper o läman in min böcker. haha äntligen fan vad skönt o slippa det. :D haha

och det e bara skit på tv idag med :( alltid varje dag skit skit skit.

haha sanna  du ska bara förstöra haha anneli har inte luktat ett mög haha:D

imorrn e det fredag :D haha jag ska fan syppa till det :D

undrar om linus blir sur om jag sticker till t- lilla i helgen o festar haha e ju faktiskt pary med folkrace gänget haha o elias fyller år. :P undrar hur gammal han blir? HAHA men olivia vet nog. :P får väl köppa ngt kanske :P meen vafan

nej men allvarligt nu sanna om jag kommer med filmen imorrn efter jag har varit i skolan så kan du ju bjuda på kaffe?? fast jag ska va där kvart över 8 så kanske tar en eller två timmar där inne eller minder:D
jag saknar ju faktiskt lilla nelly. :D haha tant ursula ska bli din nya bitring. :P


haha nej men vafan har ingen jävla aning vad fan jag skriver om ifal så e nog bäst att sluta innan allt blir helt fel, fast tror redan det har blivit det, men vafan skit samma


bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

söötnoooss

2009-04-19 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback