malmö

var i malmö innan idag. vi åkte till entre jävligt snygga kläder fatksitk men man kan ju inte gå där när man han en petersfölje med sej och en linus som bara får ett nervsamabrott, nej nästa gång så ska jag åka med någon som gillar att gå i affärer som jag gör och som verkligen kan snöa in på det. hittade två tröjor inne på hm det var allt eftersom alla stressade men hittade även en kjol men fick inte köppa den av linu, han vägrade ge mej pengar för han skulle köppa golf skor o byxor osånt skit.
sen åkte vi till skopunkten haha har inte handlat där på år o dar men vafan slit o släng skor e ju bra tycker jag ifal. ju fler destu bättre :D haha blev ifal 2 par skor passar både till fest och till vardags  så det blev lyckat ifal.
synd bara att vissa ska förstöra mina planer. jag blir så jävla förbannad fan håll käften med dej o passar det inte madame så följ inte med. jag blir så jävla irreterad.

men när vi kom hem så blev det att skriva ut kontoudrag o sen lämna papper till soc. och på vägen hem så råkade jag glida till kiosken o handla mjukglass det e så jävla gott haha inte bra. när det e fint väder då vill jag bara ha glass :D

sanna var ju också här idag o tog en kopp :D kommer du imorrn med eller??

på fredag blir det folkrace i tomelilla, inte många som skulle dit jue =( alla andra skulle till vimmerby =( nää era folkrace pack ni får åka till tomelilla istället så vi kan dricka lite öl :P haha.

på söndag så blir det dop igen. jag som hatar o gå i kyrkan finns fan inget värre. vafan gus finns ju inte. hmm undrar vem som kom på den dumma ideerna med att bygga kyrkor? hmm måste vatt en dum jävel ifal.

aah festade i lördes med vjollca o malin riktigt kul faktiskt blev lite för mycket men vafan :d haha jag gillar o gå ut själva måste göra det mera faktiskt :d tack jeff för att vi fick komma :d haha hel sjuk kväll spec soffan haha minns ni???



haha danmark bakken aaah jag kan fan inte glömma det. :D haha underbara minnen :D sanna L det måste fan vi göra om bara vi 3 haha skit kul :D tänk det var fan 4 år sen helt sjukt fan vad tiden går snabbt känns som om det var typ förra veckan =)

jag vill ha till baka min blonda hårfärg ingen som vet en bra frisör som kan färga utan att det blir helt gul eller oranget?

nej vafan vet inte vad jag ska skriva mera e svin trött idag :P

hejsvejs

pusss o puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjuvskriver ibland dock.. /Emma

2009-04-07 @ 12:58:04
URL: http://metrobloggen.se/pedagogbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback