min näsa

den dära pollen kan väl bara ta o försvinna jag hatar det det e väl bara en tidsfråga innan ögonen ska börja nu också jävla mög jag hatar pollen vafan kan det inte bara finnas något botemedel som man tar en gång om året ett vaccin eller något?, så man slipper att ta tabletter och nässpray o ögondroppar varje dag. jag blir galen, sen dessutom så får jag en sån jävla huvudvärk med, =( fan vad jag tycker synd om mej själva och alla andra med pollen allargi. det e inte lätt.


haha. mamma ringde och väckte mej vid 12 tror jag klockan var eftersom att jag har legat och znoosat sen klockan 10 idag haha alltid lika skönt :D haha jag älskar verkligen att sova finns det något bättre? haha jo o shoppa men e jue inte precis samma sak.  sen blev det fransbröd med mjukost skit gott och lite kaffe till det, inte helt fel jue.


så nu sitter jag hemma igen haha vid datan då så klart. :D haha :P
häär luktar mat undrar vad vi ska äta idag.. tror nog det blir någon gryta men det e ju gott :D

sanna kommer du idag?? jag vill busa med nelly lite jue =)..

imorrn ska jag passa ninna :D den gullungen :D

nej om man ska gå o ta o trycka i sej lite alvedon o lite pollentabletter så man kan må lite bra igen :D

hejsvejs
 
jag o ninna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback