myspys

mamma bjöd mej på middag idag så gulligt blev pizza och sen kaffe men det gick inte o dricka det blev ju för starkt. :P hmm nu så sitter jag vid datan igeeen :D linus e o äter med jobb o jag har ont i magen och är skit trött jag vill göra ngt kanske våldgästa olivia idag?? hmm får se. på fredag ska jag ifal till arbetsförmedlingen hade jag tänkt så man kan skriva in sej och sen imorrn ska jag skriva ut mej från skolan jag orkar verkligen inte mera nu. jag känner mej helt död om dagarna det e helt sjukt,

tror nog jag ska träna lite idag så man kan bränna lite kalorior :D hmm kanske ska gå ut med gustav också det e ju så härligt väder ute :D  haha vi har fan 24 grader i data rummet helt sjukt o ändå fryser jag.. kanske börjar få feber. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback