örk

fan vad räligt fyfan det lukatr bara skit i hela skurup så fort man öppnar dörren  så smäller det verkligen in rakt in i nsäsan fan vad äckligt jävla bönder vafan håller ni på med.

sitter i soffan o tittar på tv nu :P precis sett unga mödrar jätte kul :P och w sitter i soffan och ser jävligt dum ut han sa för 5 min sen att han skulle gå undrar hur lång tid det ska ta? fan vad jag stör mej damp.

alla e sjuka utan johan :P lyckos 

haha fan vad jag blev sugen på mjukglass jag vill verkligen ha det nu men vafan e svin kalt ute och luktar skit jätte gott o äta mjukglass då jag menar.

va hemma hos mamma innan :D tobbe kom också dit haha fan hahahaha vilka fyllo vi e i vår familj inkl släkten haha helt sinnes ju..

nej vad ska man göra idag hade velat ut o gå men jag fryser ihjäl och det luktar möög. :S

aah du greturd haha det var kul :P jag har din film på rummet :D när vill du ha den?? jag kan lämna den imorrn om du bjuder mej på kaffe?? =)

nej nu ska jag snoka vidare :D puss







fy fan vad jag e mätt nu :P va o handlade glass innan blev en ben & jerrys med brownies o choklad mumms men e ganska mätt nu plus jag köppte choklad :p HAHA jag har jue faktiskt inte ätiti choklad på länge nu så jag tyckte jag förkänade det. haha.

sitter och kollar på tv4 fakta nu inget annat på tv jue :S jag e så jävla uttråkad vad fan ska jag göra :P  någon som vill ut o ta en cigg eller ngt??

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo tack de vet nog hela skurups kommun om att de luktar, börjar min morgon cigg ute med kobajsdoft, najs va?

2009-04-16 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback