såå

jävla trött på att du ska lägga dej i fan låt vårt förhållande vaa. du har fan inte med den saken o göra, och man behöver fan inte festa med varandra, och kan man alldrig göra ngt annars så behöver man inte festa ihop iheller fanb jag blir så jävla lack. vet inte hur länge jag ska klara o hålla käften nu fan jag stör mej rejält. ngt kommer att bli sabbat om en MASSA IDIOTER SKA FORTSÄTTA SÅ .

ifal i lördes festade jag jävligt kul :D tack för en underbar helt vjollca o malin alltid lika kul :D haha ni får mej o bli så glad :D


hihi jag vill göra ngt :D hehe

men nej om man ska hem till mamma o hämta mina cigg som hon har köppt till mej så snäll :D


nej men vafan nu ska jag pysa :D


pusss


Kommentarer
Postat av: vjollsa

haha fyyfan vad jag är ful där :-O värsta mr bean

2009-05-07 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback