soova

jag kan fan inte sova. helt sinnes jag måste fan vända till baka dygnet :P

mejlade syo här om dagen ska hoppa av ´nu så på fredag ska jag dit o lämna mina böcker o skriva på papper osv sen på måndag ska jag till arbetsförmedlingen :P haha jag kan inte bestämma mej men ska nog börja läsa på distans efter sommaren. e det någon som vet vem som har han om inskrivingen på komvux?? tror jag ska läsa upp mina betyg så jag kan bli undersköterska:D ångrar att jag slutade op o började handel :S jävligt lätt o va efter klol men. har godkännt i några kurser ifal så det e bra ifal :D men måste läsa upp sv A och B, mate A plus eng A haha har ig :S men nej nya tag efter sommaren hoppas man inte får sjuka jävla lärare som anmäler en till soc för dom tror man går på droger jag har verkligen haft sån jävla otur :S

har stoppat i mej mina piller nu som jag ska ta varje jävla kväll :P haha jobbigt att komma ihåg det bara. :P


fan vad kattungarna e gulliga nu så fort man går in i badrummet så kommer dom springandes :D hehe tror dom e 5 veckor nu :D


sitter o pratar med vjollca på msn nu hon e så sööt. .:D


nej nu ska jag titta lite på tv sen dax för sängen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback