sven:D

biaan åkte för typ 2 timmar sen :D hehe blev fan 10 skivor med musik :D haha synd det inte gick med mp4 format bara :S haha men meen vi gick hem till mamma en sväng hon blev nog rätt glad över att biiaan följde med:D

hahha men sven vad e det för bilder du har lagt upp jag ser fan ut som emil i lönneberga haha :Dc

men men måste upp i tid imorrn faktiskt. :P

måste shoppa present. :D

fick även ringt ett viktigt samtal idag till försäkringskassan mest så man inte blir återbetalnings skylig oså :P

men snart dax för sängen hoppas jag kan sova bara. :D

haha längtar tills helgen jag vill fan festa:d
ska nog ta o bli en alkis

haha e verkligen inte van vid denna datan längre varför använder jag inte den bärbara detta e ju jobbigt bara kan knappt skriva allt blir fel :S haha :P men 


får väl pysa nu :D

pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback