tidigt

tjoho vakande klockan 6 idag helt otroligt :P( för att vara mej då asså) men jag hade ställt klockan :P och jag gick upp också :P ska ju in till syo ju :P skulle tagit tåget nu kvart över 7 men klockan e ju 07.05 så skiter i det ska ta kvart i 8 tåget istället o nog inte lika många folk då hatar att behöva stå upp :P

haha fit for fight :D

katterna har fått mat alla utom gustav för han sover. haha.

nej men vafan jag vill bara gå o lägga mej igen jag e helt slut. somnade inte förrens 4 inatt hemskt. :S

hmm v. 25 börjar jag ifal jobba kan det inte bli sommar så jag kan känna lite pengar :D

fan vad här e dött alla sover o johan e på jobb och jag sitter i köket o dricker kaffe :P. och rökar min cigg :D

ska städa sen när jag kommer hem :P har lagt in sista masiken med tvätt nu skönt men kommer snart ny =( jag hatar o tvätta, men jag känner mej faktiskt som en jävla tvätt tant :S

haha men nej nu ska jag snoka vidare :D





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback