torsdag

haha o snart haha längtar haha jag verkligen gillar det :D

fresten sanna vad menar du??

haha ska handla present sen när linus kommer hem och det kommer absolut inte nämnas i denna blogg för olivia läser :P  men vafan har fan två paket o hämta på posten idag eller preem :P haha länt o skicka en påminelse när jag fick första smset för två dagar sen :S hmm konstigt. :P
beställde lite nya kläder idag med hehe skicka snygga shurts rosa randiga :D haha men .
olivia snodde lite kläder igår med  :P haha har nog snart halva min gadrob hemma hos henne :P men det e lungt jag ska no något från dej med  hahaha  kanske några skor som du ska få till baka om så dära 5 år haha :P nej men inte sno bara låna på obestämd tid :D det e bra med kusiner med samma storlek :D haha. :D

men kan inte klockan bli 4 så jag kan få reda på hur mkt jag får handla föör. :P hade ju varit bra om vi hade bestämmt det innan men som vanligt e man så dära lite off :D haha

jag saknar min tjej =( dom kommer inte hem förrens den 20 =(

jag vill ha heelg nu så jag kan supa till det. :P haha
undrar om linus e lite nervös inför lördag ? haha han har ju alldrig träffat min moster o alla dom andra, i min släkt inte på olivias sida ifal :P haha men han får syppa så blir det nog bra :D haha ngt kommer att gå fel har det i mina tankar haha blir nog farmor haha inte min farmor men haha olivia tou know. :D haha faaan :D

nej men nu ska jag sätta igång potatisen :P anneli e o hämtar johannes  tur så e det väl bara en stund hoppas jag ifal :D


pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jag menar de e att jag behöver göra lite saker för mig själv, som att åka ut på lannet och koppla av lite.. Fast de kommer inte bli av för jag vet att jag kommer att tycka de e tradigt efter en dag :P

2009-04-23 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback