yeees

har hittat den perfekta presenten :D köppte det igår haha :D hoppas nu bara hon blir nöjd :D haha svårt o handla till oss svensson o persson :P men men

sanna e här nu :P o störiga ungen vaknade innan idag av att han kom upp o väckte mej så jag sov bara vidare igen :S haha sen så när jag vaknade igen så tänkte jag fyfan vad skönt men nej han var kvar :S haha :P

vad ska man göra idag då? måste till systemet också ju så man har tills imorrn =)

tror också jag ska upp o handla ngt som jag kan ha på mej imorrn allt jag har känns ju så jävla utslitet jag vill ha ngt fint på mej imorrn :d

nej men vafan tror jag ska fråga mammsen om hon vill följa med :D

aah fick hämtat ut mitt paket från hm med igår va en tröja o leggins som jag hade glömmt att jag hade beställt :O haha typiskt mej :D men vafan

nej nu ska jag väl fixa till mej lite då mitt hår står åt alla håll o kanter. :D


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback