män som tänder på bilar?

räligt såg någon det igår helt sjukt fattar inte att det finns såna knäppjökar i usa dom e verkligen jävligt speciela där borta asså. men undrar ändå om det finns såna människor i sverige ? vet någon det det e ju sjukt dom behöver fan hjälp. hur kan man bara ha sex med en BIL? fattar inte någon som såg dokumentären igår på 5an?
ussch nej nu kan jag inte tänka på detta längre det gör mej äcklad.


lite uppdate.

har inte hoppat av skolan än bra marika haha hade tänkt att gå kvar nu till sommarlovet mest så man får lite pengar då asså, inte så kul precis o va utan pengar :d
haha
sen igår va ja hos läkaren nya mediciner fick till o med utskrivit så jag kan sluta röka aaah men ska inte börja o ta dom förren på måndag hade jag tänkt.

på fredag bär det av till malmö o se hanne boel vem fan det nu e. men kan ju vara kul ändå haha kanske vem vet. sen efter det ¨så bär det nog av till loc o äta middag hoppas jag ifal .
kanske ska handla något som jag ska ha på med på söndag kanske. marika ska ju på dop kul va :D jag som inte gillar gå i kyrkan ussch  men ska väl gå bra ändå

nej nu ska jag försöka väcka anneli igen kaffet har ju varit klart en bra stund nu
just det gustavs mat har nog stått där i evighet nu får nog slita mej här ifrån pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback