sömnlös

jaha nu e klockan 05.05 smarte marika sov ju till halv 5 igår så eller idag eller nej igår får det bli :D
idag ska jag till ystad haha jag vill shoppa men jag e fattig som vanligt då . =(.

jaha sen så kommer nog livan idag med hon ska kidnappa mina kläder snällt av dej

haha

men i helgen har man inte gjort så mkt som vanligt bara tagit det lungt va jävligt skönt drack bara några klunkar vin inte mer man blir så javla bakfull av det så det fick vara så med det.

och sen så har linus byggt en gadrob till mej men den e inte klar haha halva kvar nu sen e den klar haha snällt av  min gulle plutt haha

men vafan nu börjar jag bli trött men vafan inte lönt att gå o lägga sej nu för då kommer jag fan bara o sova hela jävla dagen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback