lalal

haha e i vecka 12 nu :P haha

nej men vafan detta suger ända jag gör e o sitta hemma :S fast vad finns att göra i skurup :S inte ett smak.

var o handlade med mormor idag :D alltid trevligt .

nej sitter o väntar på att olivia ska ringa så jag kommer utanför denna jävla dörren ngn gång.

jag e hungrig tror jag ska ringa o beställa en grekiskt sallad :D skit gott har inte ätit sen 12 :P och nu e jag svin hungrig

har väl inte hänt så mkt på sista tiden så :P

nej detta suger

jag e helt slut ska hämta min mat om ca 10 min sen ska jag nog lägga mej i soffan med mina myskläder och så blir det väl en film  om nu inte olivia vill hämta mej så :D


haha nej nu ska jag pysa :D


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback