hungrig

har precis varit hos mamma lite e svin hungrig får bli pizza för mej o J idag vem fan tycker om lever egentligen bläää vad räligt :S uuurk här luktar skit hemma. 
S kom innan o drack lite kaffe  trevligt men tycker ni ska vara snälla mot mej ingen mobbning tack:D haha
både A och L har precis flytt fältet för snart kommer den dryga och så fort mina pizzor e klara så hade jag också tänkt att fly fältet lite faktiskt kanske ska hem o våldgästa sanna lite mest så man slipper han lite fåår se snart e det entligen sommar :D me like jätte mkt. :D

nej vad ska jag göra ta tvätten kanske? eller städa hade behövts ju men får se vad man orkar inte.
har fått ont i magen ju haha nej vafan bättre o fly fältet lite :D
och du S filmen assc vi kan ta den imorrn :D

nej nu ska jag gå o kolla mej i speglen haha eller inte. men kunde varit så.

pusss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kollar dig alltid i spegeln :P Och de e inte mobbing, de e sanning :P

2009-03-19 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback