till sanna

eftersom hon kollar varje kväll :D haha.

skit fint väder ute idag :D solen skiner så fint.

idag har jag börjat ta mina tabletter så jag kan trappa ner på rökningen :D haha många biverkningar bara men vafan gör det om man blit lite folkskygg. haha :P

igår va vi i ystad för att slippa W skit skönt jag stör mej som fan
iallafall så hittade jag lite trosor :P och på veromoda hittade jag en fin kofta och en jacka. :D
sen fick man ju pröva mineralpudret från isadora skit bra täcker helt perfekt och man slipper dom kanterna :D testa :D
brukar inte gilla puder men känns som hyn faktiskt andas :D och inga finnas syns perfekt för min del ifal .

idag e det onsdag o det e charterhjältar på tv :D haha kuligt..
nej ge mej sommar nu jag vill jag vill jag vill

på fredag ska man med sanna o nelly till ystad :D trevligt kanske fika lite? :D

så sanna hoppas du blir glad nu :D

pusss elliiiii luuurk

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag blev SKIT glad haha. Och jag förstår er med "W" Haha

2009-03-18 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback