folk asså

haha hur kan man bara gå o säga en sån sak o sabba för massa människor helt otroligt :S stackars sanna =)

haha vafan jag e helt förkylld ont i halsen och plus att jag har fått till baka vätskan i mina knä :S skit ont :S måste ringa vårdcentralen :P
meen har precis hjälpt anneli o städa lite. :P måste ta vårt rum med men får vänta tills imorrn faktiskt.

neeej men om man ska hoppa in i duscen :P fyfan vad jag e varm o snorig. :S tror jag måste ta mina pollen tabletter med =( jag hatar o ta dom ooh. :P men

aah just det grattis olivia till körkortet :D glömm ej o hämta mej idag :D

pusss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja man ska inte sluta och förvåna sig..

Men jag visste sen innan att han va sjuk i huvet så de va inget nytt..

2009-05-14 @ 08:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback