jag

vill hämta ut min vagn den kom förra veckan men parasolet hade inte kommit linus vill vänta men ska prata med han sen så jag kanske kan få hämta den på måndag eller tisdag =)

ifal på måndag ska jag till unga mammor ska bli skönt o komma ut lite o träffa lite folk kan inte bara sitta hemma o uggla som jag alltid gör.


grattis till my som fick sin super söta pojke igår =) ¨


på lördag så blir det pepparkaks bak hemma hos mormor =) blir att ställa klockan annars sover jag hela dagen ska ju vara där senast kl 11. =)

hmm snart e det jul o jag måste börja köppa julklappar har inte köppt en enda än men hade tänkt att köppa en till mormor imorrn ifal .:D

snart fyller jag 20 bara 19 dagar kvar shit vad tiden går fort =)


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback