ultraljud

idag  =) snacka om vad tiden går fort =) bara 7 veckor kvar till beräknat datum =)

min lille plutt har vänt på sej o lagt sej rätt lalal =) och så väger han hela 2602 kg aaah min lille vicktor =)

imorrn blir det ystad igen ska men mamms o köppa tv =) och sen blir det väl ystad senare i veckan med måste hämta min vagn =)


fan vad jysk e tråkigt dom har ju fan inte ett mög jag menar hur svårt kan det vara o hitta baby gardiner någonstans men får åka in till baby land i helgen o kolla behöver inhaldas lite mer


ifal i helgen så var jag o mormor i ystad o handlade en damsugare i födelesedags present till mej haha kul när man vet vad man får men jag tycker det e bättre att önska sej något man behöver istället för att bara få en massa skit =) och naturligt vis så ska dom ju inte va så jävla högljudda iheller för det e mög o den ska helst väga så lite som möjligt o vi lyckades hitta det =) haha

jag e så trött på folk som bara ska vara så jävla avensjuka på vad man gör o köpper förfan det har fan ni inte med o göra så sluta bry er.



nej fuck off


Kommentarer
Postat av: Sanna

JAg hoppas verkligen att du menar att lilkillen väger 2602 gram och inte kilo :P Haha

2009-11-17 @ 14:54:36
Postat av: Anonym

JA, folk ska inte bry sig om vad man köper, blir tyvärr lätt så när man bor här! Man köper vad fan man vill oavsett vad det kostar! Och till sitt barn absolut! Har man råd med det så varför inte?

2009-11-20 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback