jävla

ja det säger jag bara så fort jag kommer hem så börjar du men nää det har alltid varit din lille gulleplutt och kommer alldrig bli ngn ändring på det.

träffade mormor idag med upp till henne i helgen o hjälpa henne lite alltid lika kul :D

hmm vad har man gjort idag då haha lika lite som alla andra dagar =( tycker at5t jag har blivit så osocial på de sista tiden e alltid så trött inte alls bra =( vitamin brist kanske?  

kollade min gadrob idag aaah katastrof måste sortera o fixa allt e jue i en enda zo röra. gaaa




så emma nu har jag fotat min dörrmata. haha. :D. tyckte faktiskt den e rätt fin
=)



och så hära ser min katastrofala gadrob ut  vill någon städa den?? haha




hittade fina foton på digital kameran idag haha




hmm nu sitter man i soffan o tittar påå tv o dricker en kopp kaffe :D mumms  :D

snart helg :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha, shiiit vad snygga vi är! Oh herre! Men det var en fin dörrmatta iaf :) Passar utmärkt. Kanske dags för en rensning i garderoben ja ;)



Ha en bra dag! Är du ledig nu förresten?

Kram

2008-08-14 @ 10:52:15
URL: http://metrobloggen.se/minarandigastrumpor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback