klaart

jaa nu har jag varit duktig. :D städat i över 2 timmar nu haha galeet vad tiden går snabbt. :P. .
jobbat idag också :P.. bara 3 dagar kvar nu sen kommer mitt efter längtade sommarlov :D haha meen skola snart igen måste verkligen skärpa mej o tenta upp massa saker måste ha G ifal. :D

men ifal mina saker har kommit nu min DÖRRMATA o mina fina GARDINER haha skit snyggt jue haha VARNING FÖR GUMMAN hahah. . kan jue behövas för den ragatan haha (jag då) haha. :P..

menmen snart kommer linus hem, hoppas jag kan får lite penar av han min lön e jue slut :( vill ha Löööning igeeeen. :D

gaaaaaa jag har damp spec på dej haha känn dej träffaad sanna haha skämt o sido nu men.,

jag e så uttråkad hade verkligen kunnat städa hela jävla kvällen idag haha ovanligt :D

hmm min godis påse viskar mitt namn hör jag.



men bruttoooo vafan hahah









Linus<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej snyggo! :) Jag vill se en bild på dörrmattan, går det att ordna tror du? :)



Tack för senast. Hälsa gubben din!



Puss & Kram/Emma

2008-08-12 @ 22:35:40
URL: http://metrobloggen.se/minarandigastrumpor
Postat av: marika

ja då klart jag fixar det sen har inte bilderna på dennna datan bara så :D

2008-08-13 @ 16:54:34
Postat av: Emma

Hej igen :) Det blir bara en 22-timmars kryssning till Åland, men sjukt skoj ändå :) Kostade bara 50kr/person =) HUr är allt annars? kram

2008-08-13 @ 18:13:02
URL: http://metrobloggen.se/minarandigastrumpor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback