varför

kan man inte se vem som kollar ens blogg det e jäätte störigt ju. jag vet jue vem en e och det e emma men resen då

sista dagen på jobb idag skönt äntligen lov nu :D två vecor ifal.

igår så skickade carola om jag skulle till malmö idag vet ifal har jue inga pengar så e inte så kul att åka in där då jue =( jag vill ha pengar nuu. .

denna helgen ska bli lungn för min del ifal., känns som om jag håller på att bli sjuk mina ögon bara rinner hela tiden, huvudvårk o min näsa rinner inte alls kul varför ska man alltid bli sjuk innan man börjar i skolan??

men gör inte så mkt nu suttit o nördat mej vid datan som vanligt och så har jag sovit lite sköönt men nu e jag skit trött skulle alldrig sovit. =(... och så har jag glömmt o tagit mina vitaminer idag också men orkar inte gå upp o hämta dom kanske lite senare .. :D





jag måstr ta mej i kragen asså o låta bli alt det jävla godiset gaa:S vill va så smal som innan som på den bilden fan jag känner mej som ett riktigt fetto :S måste låta bliiii.



jag måste verkligen klippa me också orkar inte med o ha långthår längre får panik på det vill ha den frisyren som e på den bilden igen :D skit skönt slippa fixa o ha sej blir jue ändå alldrig som man har tänkt sej ändå :P

men nej om jag ska gå o göra ngt vettigt som o ducha kanske eller ja något annat som e lite roligare än detta ..

<3 linus

hejsvejss

Kommentarer
Postat av: Chelle

Hej va fina ni var,

2008-08-19 @ 20:43:25
Postat av: Sanna

Jag har läst din blogg din skata, så vet du de..

2008-08-21 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback